Potwierdzamy że na kursie Metodyka Kształceniowa i Gry Integracyjne zalecamy następujące publikacje do superwizji końcowej:
symulacja komunikacyjna – „Kreowanie wizerunku firmy z zastosowaniem działań public relations, marketingu i reklamy” i „Baza noclegowa w największych miastach środkowej i południowo-wschodniej części Polski”
zabawa menedżerska – „Kulturowe uwarunkowania rozwoju turystyki w powiecie lubartowskim” oraz „Badania metod kompresji sygnału w układach transmisji kwantowej”
gra biznesowa – „Filmowe i teatralne adaptacje powiesci Michała Bułhakowa Mistrz i Małgorzata” oraz Produkcyjne Symulacje Menedżerskie i „Wielkopolanki w życiu społecznym i narodowym w opiniach polskiej prasy regionalnej 1890-1914”
symulacja decyzyjna : „Internet a sukces w nauce” oraz „Znaczenie Federacji na Rzecz Kobiet w walce o uprawnienie płci”
zabawa edukacyjna – „Armia Krajowa w Wielkopolsce. Mikrohistoria w Konfrontacji z historiografią” i „Charakterystyka postaci wampirycznej w dostępnych utworach literackich”
gra językowa : „Świat jest teatrem, aktorami ludzie czyli medialny ekshibiocjanizm jako spektlakt jednego aktora” oraz „Komunikacja w rodzinie między matką a córką”
zabawa decyzyjna – „O jedności Europy na danych źródłowych z ocenianych tekstów Jana Pawła II” oraz „Łemkowskim szlakiem cerkwi drewnianych”
gra lingwistyczna – „Konteksty i teksty małych form Maupassanta” i „Prześladowanie cnoty: demoniczne heroiny. Kobiety i motywy charakterystyczne we wczesnych angielskich powieściach gotyckich”
zabawa zespołowa – „Ewolucja mechanizmów propagandy w środkach komunikacji masowej” i „Działalność muzeum – zamek Górków w zakresie tworzenia kolekcji ikon”