Wszystkim poniższym uczestnikom naszych szkoleń gorąco dziękujemy (oraz wręczamy opisane poniżej upominki) za uwagę przeznaczoną na rozwiązanie testu badawczego, który przygotowali nasi ankieterzy Nataniel Gut, Jacek Burzyński, Karol Różycki i Walenty Ziemiński w czasie studiów Kieleckie Wyjazdy Integracyjne
Edward Gawleński, Psycholog kliniczny, Kołaczyce, przyznajemy darmowy wstęp na wykład „ Komunikacja wewnętrzna w kryzysie i zmianach” lub imprezę i zabawę team building a także książkę „Państwo w myśli politycznej ugrupowań skrajnie prawicowych, narodowosocjalistycznych i neopogańskich w Polsce przełomu XX i XXI wieku”
Wacław Łatacz, Broker ubezpieczeniowy, Stąporków, wygrywa bilet na panel moderowany „ Efektywny feedback – czyli jak korygować, motywować, wspierać kierowników” lub spotkanie firmowe plus książkę „Powroty Polaków po 2004 roku. W pętli pułapki migracji”
Olgiert Gadowski, Inżynier geotechnik, Łąck, przesyłamy bezpłatny voucher na warsztat zamknięty „Jak rozpalić motywacje specjalistów – inspirujące 2-dniowe warsztaty praktyczne.” lub jedną z naszych gier integracyjnych i publikację „Polskie i litewskie neopogaństwo: kilka różnic i podobieństw w świetle badań ankietowych”
Alan Cieśla, Rzeczoznawca budowlany , Przysucha, przesyłamy bezpłatny voucher na wykład „Komunikacja” lub wybraną naszą grę szkoleniową a dodatkowo publikację „Funkcja religii katolickiej w nowożytnych dziejach Polski w interpretacji Jana Stachniuka”
Filip Gałuszka, Laborant weterynaryjny , Radzymin, przesyłamy bezpłatny voucher na wykład „kierowanie czasem – planowanie i organizowanie pracy własnej” lub wybraną naszą grę szkoleniową oraz publikację „Konflikty współczesnego świata”
Ambroży Kirchner, Fotoedytor, Wałcz, zapraszamy gratisowo na warsztat otwarty „ efektywna obsługa trudnego klienta” lub zabawę i grę integracyjną a także książkę „Ciąża i poród bez obaw”
Maksymilian Orliński, Prokurator, Złotoryja, wygrywa bilet na kurs dofinansowany „zarządzanie ludźmi w zmianie” lub imprezę i zabawę team building plus wydawnictwo „Diagnostyka edukacyjna”