ZADANIE NR 1: wymyślić sesję szkoleniową dot. komunikacji niewerbalnej na fundamencie analizy krótkich scen z jednego z poniższych filmów:
Filadelfijska opowieść; George Cukor
Zabij mnie glino; Jacek Bromski, Gran Torino ; Clint Eastwood
Śniadanie u Tiffany’ego; Blake Edwards
Romper Stomper; Geoffrey Wright, Paragraf 22; Mike Nichols
Ratatuj; Brad Bird
Ostatnie kuszenie Chrystusa; Martin Scorsese, Powrót do przyszłości III; Robert Zemeckis
Garbi – Super bryka; Angela Robinson, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
Leon zawodowiec; Luc Besson
W krzywym zwierciadle: Wakacje; Harold Ramis, Helikopter w ogniu; Ridley Scott
Garfield; Peter Hewitt
Kwaśne pomarańcze; Jake Kasdan
SYMULACJA NR 3: przygotować artystyczną zabawę team building na podstawie teledysku do jednego z poniższych przebojów:
Japan, Gentelmen Take Polaroids, Buzzcocks, Another Music In A Different Kitchen
Guns N’ Roses, Use Your Illusion, Turbo, Dorosłe Dzieci, Oasis, Definitely Maybe
Lady Pank, Lady Pank, Red Hot Chili Peppers, Out In L.A., Sting, …Nothing Like The Sun
Soundgarden, Superunknown
ZAGADNIENIE NR 3: – Problematyka prawiudłowego formułowania naukowych treści. Stworzyć przekonującą nie tylko lekarzy instrukcję stosowania dowolnej zznajdujących się na naszej liście tabletek:
213.0, Leki przeciwjaskrowe – beta-adrenolityki do stosowania do oczu
68.1, Leki hormonalne do podawania przezskórnego, zawierające estradiol lub estradiol w skojarzeniu z progestagenami
165.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – gabapentyna
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
214.3, Alergeny pyłków roślin – produkty do leczenia podstawowego
178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera