Gry biznesowe – problematyka do pracy magisterskiej


Informujemy że na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Doświadczalne zezwala się na poniższe tezy do pracy dyplomowej:

  • zabawa strategiczna – „Hongkong w powieściach Jamesa Clavell’a „Toi-Pan” i „Noble House”” i „Monestyry jako symbol światowego dziedzictwa kulturowego wschodniego kościoła ortodoksyjnego”
  • gra lingwistyczna – „Limeryk – charakterystyka i konkretyzacje gatunku” oraz „Okultyzm w obserwowanych religiach świata. Zagadnienie historyczno-kulturowe”
  • symulacja edukacyjna – „Wizerunek kobiety w pismach erotycznych i pornograficznych po roku 1989” oraz Profesjonalne Symulacje i „U2 jako urzeczywistnienie mitu popkultury w społeczeństwie postmodernistycznym”
  • symulacja menedżerska : „Wykorzystanie reklamy w marketingu politycznym” i „Laserowe teksturowanie powierzchni roboczych części maszyn”
  • gra komunikacyjna – „Wpływ kampanii reklamowej na popularność produktu na przykladzie kampanii Heyah” oraz „Detektyw głównym bohaterem powieści kryminalnej”
  • symulacja kreatywna – „Status osób z zaburzeniami psychicznymi w aspekcie społeczno-prawnym” oraz „Turystyka myśliwska obcokrajowców na terenie Nadleśnictwa Rudnik”
  • gra słownikowa : „Herodot w „Podróżach z Herodotem” Ryszarda Kapuścińskiego” i „Zmiany częstości występowania opadów gradu w Polsce w latach 1954-1981”
  • symulacja zespołowa : „Zastosowanie spektroskopii plazmy wzbudzanej laserowo do identyfikacji dostępnych substancji organicznych” oraz „Wpływ marketingu internetowego na treść użytkownika. Obserwacja witryn informacyjnych”
  • symulacja językowa : „Realizacja programu kulturalnego galeria regionalna (na przykladzie Dużej Galerii Miejskiego Ośrodka Kultury w Gnieźnie)” i „Składniki kultury w kręgu obserwowanych zagadnień ”
  • Możesz również polubić