Zawiadamiamy iż na programie Metodyka Kształceniowa i Gry Integracyjne dopuszczamy prezentowane na niniejszej liście publikacje do superwizji końcowej:
gra językowa – „Satyryczny obraz społeczeństwa PRL w komediach filmowych” i „Proces asymilacji ludności ukraińskiej na terenach Warmii i Mazur po 1947 roku”
symulacja językowa – „Wizerunek kobiety w internetowych anonsach towarzyskich” i „”Niewiele wie ten, kto dużo przeżył. Wiele ten, kto dużo podróżował”. Walory Lübeck dla turystyki kulturowej”
symulacja strategiczna : „Problematyka społeczna w listach św. Hieronima” i Studenckie i Symulacje Szkoleniowe i „Człowiek wobec śmierci. Kontrola kulturowa na danych źródłowych z obserwowanych religii świata”
symulacja biznesowa – „Kult świetego Jana Nepomucena w Polsce w Wielkopolsce” oraz „Subkultury młodzieżowe w Gnieźnie ”
gra edukacyjna – „Wątki autiobiograficzne w twórczości Adama Mickiewicza na przykladzie Sonetów Krymskich” i „Formy wojen informacyjnych w nowych mediach”
gra komunikacyjna : „Giovanni Battista Piranesi – dokumentalista antycznego Rzymu” oraz „Wpływ sytuacji społeczno-politycznej w Egipcie na funkcjonowanie turystyki w tym kraju”
zabawa edukacyjna : „Dzieje psychiatrii w Wielkopolsce na modelu funkcjonowania szpitala Dziekanka w Gnieźnie” oraz „Wpływ wyszukiwarki Google na internet i użytkowników ”
symulacja decyzyjna : „Czarownice na wschodzie i zachodzie Europy” i „Opracowanie metodyki pomiaru kontrastu obrazu interferencyjnego w układach czujników światłowodowych z lokalizacją miejsca zaburzenia”
zabawa decyzyjna : „Kreowanie wizerunku w polityce na przykladzie Andrzeja Lepera” i „Album fotograficzny jako prywatne archiwum fotografii dokumentalnej”